Vingrinājumi vēnām, kas uzlabo kāju veselību!

Ja vēlaties darīt ko labu kājām, kas būtu kā papildinājums kompresijas terapijai, regulāri veiciet dažus vingrinājumus, lai uzturētu vēnas to labākajā stāvoklī. Šeit ir norādīti daži vingrinājumu piemēri:

Exercise 1

1.Vingrinājums

Lai iesildītos, soļojiet uz vietas. Ceļus virziet augšup, brīvi kustinot rokas.

Exercise 2

2.Vingrinājums

Paceliet vienu kāju no zemes, kustiniet to gaisā, veidojot ciparu 8. Atkārtojiet šo vingrinājumu 5 līdz 10 reizes ar katru kāju.

Exercise 3

3.Vingrinājums

Novietojiet pirkstgalus uz cietas grāmatas (piemēram, telefonu grāmatas) un stiepieties augšup. 15 reizes ar papēžiem pieskarieties grīdai.

Exercise 4

4.Vingrinājums

Nogulieties uz muguras, rokas novietotas gar sāniem. Paceliet kājas un gaisā veiciet riņķveida kustības, imitējot braukšanu ar velosipēdu. Šo vingrinājumu veiciet 30 sekundes.

Exercise 5

5.Vingrinājums

Uzlieciet pēdu uz bumbiņas un riņķojiet to uz grīdas apmēram pusminūti.

Exercise 6

6.Vingrinājums

Uz grīdas sev pie kājām novietojiet papīra rulli vai pudeli. Kustiniet pēdas pāri ruļļa vai pudeles izliekumam, sākot no pirkstu galiem līdz papēžiem. Atkārtojiet 15 reizes.

Exercise 7

7.Vingrinājums

Guļot uz muguras, paceliet kāju. Salieciet un iztaisnojiet to pret cieši savilktu fitnesa lentu 15 reizes.

Exercise 8

8.Vingrinājums

Apgulieties un novietojiet kājas uz spilvena vai papīra ruļļa. Izstiepiet pirkstu galus ķermeņa virzienā. Vingrinājumu veiciet ar katru kāju atsevišķi, 15 reizes.

Exercise 9

9.Vingrinājums

15 reizes nostājieties uz pirkstu galiem. Stāvus pozīcijā atgriezieties lēnām.

Exercise 10

10.Vingrinājums

Apsēdieties tā, lai papēži būtu pie grīdas. Vingrinājumu veiciet ar katru kāju atsevišķi, paceļot labās un kreisās kājas pirkstus 15 reizes.