Vingrojumi ceļiem!

Skriešana, staigāšana, lēkšana un kāpšana pa kāpnēm – mēs reti pievēršam uzmanību saviem ceļiem, kamēr tie ir veseli un darbojas bez sāpēm. Šajā sadaļā ir pieejami ieteikumi un vingrojumi muskuļu stiprināšanai, kas paredzēti gan profilaksei, gan slimību vai traumu ārstēšanai. Konsultējieties ar savu ārstu, lai pārliecinātos, vai vingrojumi ir jums piemēroti.

Exercise 1

1.Vingrojums

Vingrojums locītavas atslābināšanai

Apgulieties uz muguras. Ar kāju, kurai nepieciešams vingrojums, gaisā veiciet riņķveida kustības (imitējot braukšanu ar velosipēdu), otru kāju nekustiniet. Kāju salieciet un izstiepiet pilnībā. Atkārtojiet vingrojumu 5 reizes virzot kāju uz priekšu, 5 reizes uz aizmuguri.

Exercise 2

2.Vingrojums

Vingrojums, lai stieptu muskuļus, kas saliec kāju locītavas

Apgulieties uz muguras, atstājot vienu kājas izstieptu uz grīdas. Otru kāju paceliet līdz tā ir 90 grādu leņķī pret gurniem. Apliekot dvieli ap augšstilbu, saglabājiet šādu pozīciju. Kāja ir novietota vertikāli, papēži vērsti pret griestiem. Jūs jutīsiet spiedienu ceļa dobumā.

Exercise 3

3.Vingrojums

Vingrojums, lai stieptu muskuļus, kas saliec kāju locītavas

Apsēdieties ar sev priekšā izstieptām kājām, pirkstu gali vērsti augšup. Viegli piespiediet ceļu dobumus uz leju. Mēģiniet ar plaukstu aizsniegt kāju pirkstu galus. Saglabājiet šo pozīciju 10 sekundes un atkārtojiet vingrojumu 10 reizes. Jūs jutīsiet, spiedienu uz kāju aizmugurējo daļu.

Exercise 4

4.Vingrojums

Vingrojums muskuļu stiprināšanai

Taisni apsēdieties uz krēsla un starp ceļiem novietojiet dvieli. Cieši sakļaujiet ceļus un apakšstilbus, šādu spiedienu saglabājiet aptuveni 5 sekundes. Pēc tam atslābiniet muskuļus uz 10 sekundēm. Atkārtojiet vingrojumu 5 reizes.

Exercise 5

5.Vingrojums

Vingrojums muskuļu stiprināšanai

Taisni apsēdieties uz krēsla un starp pēdām novietojiet biezu grāmatu. Iztaisnojot ceļus, paceliet grāmatu augšup. Saglabājiet šādu pozīciju 5 sekundes, tad nolaidiet pēdas. Atkārtojiet vingrojumu 5 reizes.

Exercise 6

6.Vingrojums

Vingrojums muskuļu stiprināšanai

Taisni apsēdieties uz krēsla un paceliet vienu pēdu, izstiepjot kāju. Nedaudz paceliet augšstilbu. Celiet kāju, virzot pēdas iekšpusi uz augšu, pēc tam pēdas ārpusi uz augšu. Veiciet vingrojumu 5 reizes (5 reizes atkārtojot ar katru pēdas pusi).